Lady Dinamó

Öncélú futóblog

Új cipő, új dimenziók, 12km

ke_pernyo_foto_2020-05-31_19_46_05.png

Nagyon elfáradtam szombatra. Pénteken, a pihenőnapomon futottam a városi félmaratont, hogy meglegyen a heti 60km. Ráadásul reggel 6-kor felébredtem, egyáltalán nem aludtam ki magam. Erősen el kellett gondolkodnom, hogy van-e értelme kimennem futni, nem csinálok-e baromságot vele, de az új cipőt muszáj volt kipróbálnom és ha már tegnap toltam egy félmaratont, hogy meglegyen a 60, akkor csak végigküzdöm magam azon a nyomorult 12km-en.

img_5455.JPG

Kitaláltam egy részben új útvonalat az elejére, a második felébe pedig a kedvenc szakaszaimat tettem be, úgyhogy kicsit meg is jött a kedvem. Gyönyörű volt az erdő, szállt a pára, minden nyirkos volt és olyan nehéz a levegő az ázott erdő szagától, hogy úgy éreztem jól lehetne vele lakni. Jó szemétre sikerült az elején az új rész, cserébe a madár se járt arra és nagyon-nagyon szép ösvényeken vitt, de rohadt meredek volt felfelé és még meredekebb lefelé (végül is most ez az új cél), de az új cipő úgy vette a köves, sáros, meredek lejtőket, mint az álom!

img_5460.JPG

Fülig érő szájjal szaladtam benne olyan utakon is, amiken eddig irtó óvatosan totyorogtam lefelé. Pazar volt az érzés, hogy semmim nem fáj benne se az elején, se a végén, de a közepén se. Pont olyan volt, mint amikor a majdnem 40 éves Honda CX-ről, amin motorozni tanultam átültem 2 napra a még bejáratós BMW 1200 GS-re Marokkóban. Motor motor, de összehasonlíthatatlan, amikor vezeted őket. Vagy olyan, mint amikor egy Nivából átülsz egy fasza Land Cruiserbe.

img_5451.JPG

Talán a cipőtől megtáltosodva a meredek lejtmeneten kicsit összerázódhatott a gyomrom, mert amikor végre síkra értem kis híján összehánytam magam, a hasam is megfájdult, úgyhogy gubbaszottam pár percig az út szélén és akkor nagyon vicces varázslatban volt részem. Azt láttam, hogy gomolyog a pára, de nem értettem honnan jön, mert csak nagyon közel, pár centire tőlem szálldogált, mire rájöttem, hogy belőlem. :D Az egész testem gőzölgött, irtó vicces volt! Mire ezen kicsodlálkoztam magam, jobban is lettem, úgyhogy befejeztem szépen a futkározást, nem mondom, hogy könnyen ment, de tudtam, hogy meg tudom csinálni, csak türelmesnek kell lennem és szépen eltelik. A kiskutyák viszont most nagyon jól érezték magukat, végig játszottak és szaladgáltak örömükben, jól elszórakoztattak.

img_5469.JPG

A végére mintha teljesen elmúlt volna a boka bajom, fel is dobódtam, mint egy kis pöttyös labda és egy kicsit bele is tudtam húzni, de azért most rámfér egy jó nagy pihenés.

img_5476.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ladydinamo.blog.hu/api/trackback/id/tr9615731960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Lady Dinamó

Ez egy futónapló, mert mindig elfeljetek mindent, pedig kíváncsi lennék az emlékeimre.

FUTÁSAIM

Friss topikok

süti beállítások módosítása